رویداد جام جهان نما امروز خبرنامه گویا پایگاه اطلاع رسانی نیروهای ملی مذهبی
 

Wednesday, March 12, 2003

بعد از مدتی دوری بلاخره ما هم برگشتیم.اصلا به قول
ایشان من رو چه به فوق لیسانس ! .....
خلاصه هرچه بود گذشت. از همین الان باید به سربازی فکر کنم...


***


تا هنگامی که درگیری ، هزار و یک نقشه برای دوران بیکاری داری و
لی بعد از آن و در وقتی که مدتها منتظرش بودی ، تمام آن فکر ها و ایده ها جذابیتشلن
را از دست می دهند و بی معنی می شوند. این تمپلیت جدید هم حاصل همین دوران بیکاری و
بی حوصلگی ست. خواستم بعداز تکمیل شدنش شروع به کار کنم و لی دیگر تحمل نکردم و با
همین وضع نصفه و نیمه شروع کردم ، چند روز آینده بعضی اشکالاتش را سر فرصت رفع
خواهم کرد. چند کار مهم باید انجام بدهم که مهم ترینش دست و پا کردن جایی ست تقریبا
مانند همان که امید
در خوشه دارد تا بعضی نوشته ها یی که دوستشان دارم در آن قرار دهم و البته با سعیدی
سیرجانی شروع خواهم کرد کسی در این مدت بیشتر از او خواندم و بسیار به او فکر کردم.
اینجا هم به همان سبک و سیاق پیشین ادامه خواهد یافت .

Comments: Post a Comment
 
ای خداوندان ِ ظلمت شاد!
از بهشت ِ گند ِتان مارا
جاودانه بی نصیبی باد!

احمد شاملو

ارتباط


وبلاگ ها

links

جستجو در این وبلاگ